Thursday, February 5, 2009

Dirty Dream

Last night a dreamed(dreamt?)that I gave birth to a cat.

Have you ever tried to burp a cat?

It's not easy!

8 comments:

BrandiH2007 said...

Nope can't say I have, but I have heard of several women having a dream like that while they were pregnant.

Beautiful Mess said...

I would think that burping a cat wouldn't be easy. I had some weird dreams when I was preggo too. I also went bat shit crazy and cut my hair so short, the chick had to shave my neck! Yeah, don't do that..unless you look good with short hair. I do not! Hope you're feeling well!

Marie said...

Oh no! I have been dying to get my hair cut I will make someone sensable go with me. Thanks for the tip. I am feeling great btw.

Ophelia said...

Hmmm... This reminds me of the episode of the cosby show when all the men gave birth to strange objects... Cliff gave birth to a giant hoagie... Theo gave birth to a Car or something... lol

kate said...

Heh. You funny.

To A T said...

No but I have tried milking one... j/k ;-) LMAO at picturing anyone trying to burp a cat!!

Leslee said...

I haven't burped a cat, but I've bathed one before. Only one thing comes to mind: Yowza! Thanks for sharing the dream... I've always heard pregnancy dreams can be interesting!

Leslee
babyattheend

zandor said...

That sounds like an interesting dream and it doesn't sound easy to burp a cat.